Café Sista

 

Yeldeğirmen’inden herkese Merhaba 🙂

Uzun zamandır açılan cici Cafe’leri ile kendinden söz ettirir oldu burası. Cafe Sista’da o Cafe’lerden biri. 3 kız kardeş tarafında işletiliyor “Biz ne yiyorsak, onu sunuyoruz” diyorlar. Vegan yiyeceklerin menüde yer alması oldukça dikkat çekici. Sağlıklı ve leziz eşleşmeler yapılmış. Sandviçler arasından hangisini seçsem bir türlü karar veremiyorum sonunda İncirli-Cevizli olanında karar kılıyorum, çekirdekli ekmek tercih ediyorum.

Yanında salata ile sunuluyor, şu kasesinin tatlığına bakar mısınız 🙂

Tulum peyniri, yumurta, sos, incir ve cevizin muhteşem uyumu ile iyi ki seni seçmişim diyorum sandviçime ama eminim ki hangisini seçsem aynı tepkiyi verecektim.

Sandviçin ardından tatlılara geçiyoruz, çikolatalı portakal parçacıklı cheesecake ve ıspanaklı pasta. İlk defa burada denemiş bulunuyorum ıspanaklı pastayı ön yargılarımı kırıyor kendileri.

Karnımız tok, muhabbetimiz pek yeniden gelmek üzere ayrılıyoruz mekandan artık bizde Sista kızlarıyız 🙂

İletişim;

Haydarpaşa ›

Rasimpaşa Mahallesi, Duatepe Sokak, No19/1, Kadıköy, İstanbul

Yorum bırakın