Neli Pide” Alırdınız

Pide deyip geçmemeli, iyi yerde iyisini yemeli.

Methini hep duyup bir fırsat bulup gidemediğim yerlerdendi, çok bilineyen Bulvar 216’ya gelince ne yesek diye karar vermeye çalışırken gördüm burayı pide,pide diye söylenince masamıza geçtik üç farklı çeşit söyleyip hepsini tatmış olacaktık.

Önden gelen yeşil ve siyah zeytinlere turşu o pofuduk pideyle doymaya hiç niyetim yok çünkü sonra geleceklerde benim gözüm 🙂

Ispanaklı yumurtalı pidenin hamuru lezzetin alarmını veriyor…

 Dilediğiniz gibi yaptırabiliyorsunuz pidenizi ben bir tarafı kıymalı bir tarafı kaşarlı istedim yumurta yine istek üzerine kırılıyor, benim ki bitince en son diğerlerine saldırdığımı hatırlıyorum güzel bir şey bulunca hiç çekinmem yerim, yemeliyim.

 Ve assolistimiz hepsi bir arada pide pastırmma, kavurma, kıyma, kaşar ve yumurta..

Sahiplerinin Ordulu olduğunu duymuştum hemşerilik etkisi falan olmadan söyleyebilirim ki pide konusunda cidden çok başarılılar artık canım pide çekerse adres belli.

Favorim mi? Tabii ki hepsiiii 🙂 Bağdat Caddesi şubesini serpme kahvaltısı için ziyaret etmeyi planlıyorum bile.

İletişim;

  • Adres: Göztepe Mah., Bağdat Cad. No:199/B, Kadıköy/İstanbul

    Telefon:(0216) 356 5252

  • Bulvar 216 Avm / Batı Ataşehir

Yorum bırakın