Yada Sushi

Sushi’yi yeni yeni sevmeye başladığımdan geçtiğimiz Workshop postumda sizlere anlatmıştım. Hal böyle olunca methini duyduğum her yerde yeme isteği oluştu. Bu adreslerden biri de Yada oldu uzun zamandır arkadaşlarım tavsiye ediyordu, sonunda zaman ayırıp gittim.. Ve baştan söylüyorum yediğim her şeyin dibini sıyırdım o derece beğendim :))

Başlangıç olarak gelen Edamame başarılı.

Hepsi adeta sanat eseri gözüm kapalı tavsiye edeceğim bir yer artık burası, yaz gelirken Yada Beach’inde yakın zamanda açılacağı müjdesini vereyim. Geçtiğimiz yaz açılan ve epey beğenilen beach bu senede çok konuşulacak. 

#BenimFavorim bu gördüklerinizin hepsi 🙂

Tatlı olarak kızarmış ballı muz ve yeşil çaylı dondurma seçtik. Yeşil çaylı dondurma her yerde karşımıza çıkmaz, yaz için çok iyi bir alternatif.

Gelmeden önce rezervasyon yaptırmanızı tavsiye ederim, şarap konusunda da alternatif çok bu açıdan ekstra beğendim. Kendi halinde oldukça sakin bir yer burası.

İletişim;

Adres: İstinye Mah.koru cd.no5-6, 34460

Telefon:(0212) 323 5703

Yorum bırakın