Santral Coffee

İnstagram ve Swarm üzerinden takip edenleriniz sıkça beni bu adreste görüyor, Atatürk Caddesinden taşınmış olsam dahi bir ayağım hep orada kopamıyorum, kopmakta istemiyorum 🙂

Cadde üzerine açılan yerlerin tutulması pek kolay olmuyor sık sık açılıp kapananı da var, kalıcı olanı da..

İşte burası kalıcı olsun dediklerimden, sahiplerinin misafirperverliğinden tutun, yiyip içtiklerimize kadar her şey memnun olmamız için yapılmış. İster ders çalışmak için isterseniz iş için bile burayı tercih edebilirsiniz. Herkes kendi halinde karışan eden yok.

 Biz geçtiğimiz günlerde ilk kahve Workshop’unu burada gerçekleştirdik bile.

Sırada kalan tek şey kahvaltıları onu da deneyip buradan yayınlayacağım elbette.. Kahvenin yanına eşlik edenlerimiz tazecik ve lezizdi.

Beni soran olursa camın köşesindeki masadayım en çok orayı sevdim, yoldan geçenler izlemeyi, en çokta fotoğraf çekimi için ışığın orantılıdüşüsünü 🙂

 

 Hem burada okunacak güzel şeylerde var, ufak bir de kitap köşesi var. Benim favori mekanlarım arasında artık kendileri çünkü evim gibi.

 İletişim;

Sahrayı Cedit, Atatürk Cd. No:63, 34734 Kadıköy/İstanbul

Yorum bırakın