Cloud 34’te Kokteyl Yapıyoruz

 Hilton İstanbul Bomonti’nin 34. katında yer alan Bar’da İstanbul’a aşık olyorsunuz, her taraf cam olduğu için manzaraya doyum olmuyor. Kokteyl Workshop’u için geçtiğimiz aylarda oradaydım fakat nedense bloga yazmadığımı fark edip, hemen eklemeye karar verdim. 🙂

Önden şarabımı yudumlayarak, mekanın tadını çıkardım ortam gayet sade dekore edilmiş..

Ve barda yerimizi alıp, sırayla kokteyl yapımına başladık..

Çekilişle sırayı belirledik ve ilk sıra bendeydi, benim yaptığım kokteyl ile başlıyorum kendisi mekanın ismini taşıyan..

1. Cloud 34 : İçerisinde; Gin, Limoncello, Martini Bianco, Ahududu, Limon Suyu bulunuyor, doyumluk değil de tadımlık, sunumu iddaalı 🙂

 2. Bomonti Mary: Vodka, Bira, Domates Suyu, Angostura Bitter, Tabasco. Domatesli kokteyller benlik değil azizim, tadına bakıp geçtim.

3. Turkish Coffee Martini: odka, Kahve Likörü,Martini Dry, Türk kahvesi, #benimfavorim de ta kendileri tabii 8 numara ile epey kapıştılar !

4. Lions Milk: Rakı,Nane Likörü, Elma Suyu,Limon.. Evet yanlış okumadınız, adının heybeti içinde saklı rakı sevenler için yapılmış bir kokteyl, daha önce hiç denk gelmemiştim böylesine. Rakı adabını bozmasak daha iyi olmaz mı ?

 

5. Basil Pleasure: Gi, Portakal Suyu,Limon Suyu, Taze Fesleğen.

 

6. Cosmopolitan:Vodka ,Limon Suyu, Triple Sec Cointreau, Kızılcık Suyu

7. Bosphorus: Rum, Triple Sec, Blue Curacao, Elma Suyu, Biberiye..

8. Westwing: Rum, Çilek Püresi, Köpüklü Şarap. Hem çilek, hem şarap buna karşı koymak imkansız.

Tariflerini öğrenmek isterseniz bir sonraki post için beklemede kalın, hoşça kalın 🙂

 

 

İletişim:

Cloud 34

Adres: Silahşör Cad. Hilton Istanbul Bomonti No:42, Şişli/İstanbul

Telefon:(0212) 375 3000

Yorum bırakın