Pilates Zamanı

Bu sefer size yemek değil Pilates sunuyorum. JustPilates ile tanışma fırsatım oldu, mekan minik ama çok şirin öyle soğuk bir havası yok aksine bütün gün burada kalayım hissi veriyor tabii bunda Paye Hocanın etkisi büyük 🙂 Kendisi hem hoş sohbet hem oldukça ilgili, keyifli bir 50 dakikalık ders geçiriyoruz kendisiyle.. Günlük hayatımda da pilates yaptığım için bilgili bir öğrenci profili çiziyorum lakin aletli olarak ilk defa burada yapmış bulunuyorum..

 Biraz erken gittiğim için bahçede soluklanıyorum. Avrupa Yakasında ikamet ediyor ve kendinize biraz zaman ayırıp, daha sağlıklı hissetmek istiyorsanız sizlere burayı tavsiye ederim. Gerekli bilgileri arayarak öğrenebilir ve kişiye özel programlanan derslerinize başlayabilirsiniz. Grup dersleri eğlenceli geçse de özel derslerin etkisi ayrı bunu unutmayalım 🙂

 Bu kadar yiyip, içip nasıl zayıf kaldığımı merak edenler ve bunları sen mi yiyorsun yok canım diyip inanmayanlara, bu durumu genlerime ve hareket halinde olmama borçlu olduğumu söylüyorum. Yemek güzeldir bunun için kendimi diyetmiş, az yemekmiş gibi hiç sınırlandırmadım  o tür şeylere karşıyım yaşıyorsak yiyeceğiz arkadaş 🙂

Kaslarınızı doğru kullanmanın önemini anlamanız için bir ders bile etkili olacaktır ama düzenli bir program ile bunu hayat alışkanlığı haline getirebilirsiniz.

İletişim için;

http://justpilatesistanbul.com/

Yorum bırakın