Ibis Styles Taksim Hotel

İbis Otellerini uzun zamandır arkadaşlarımdan duymaltaydım, özellikle yurtdışına çıkanların tercihleri arasında yer alıyor. Açılış davetiyle ziyaret etme ve sizlerle paylaşma şansım oldu. İbis Otellerin bir üst segmesini temsilen Styles adını alıyorlar. Taksim Meydan’ından yürüme mesafesinde Acıbadem Hastanesi’nin arkasında kalıyor, buralar hep yeniden yenilenme ve çoğunlukla otel bölgesi olma yolunda ilerliyor.

Dekorasyon oldukça renkli ama buna rağmen renkler yormuyor sizi aksine enerji veriyor..

Odalarda ise soft renkler hakim.

 

Oda seçenekleri ile herkese hitap ediyor, Taksim’de eğlenceli bir gecenin ardından eve gitmeye üşenenlere de, iş seyehati, tatil için gelenlere de kapıları açık 🙂

 

 

Daha önce de bahsettiğim gibi, otelleri çoğu kişinin aksine samimi buluyorum.

 

 

Çoğu otellerde banyolar küçük tutulur, burada yer iyi değerlendirilmiş ve ferah bir tasarım misafirleri karşılıyor.

 

Gelelim en beğendiğim köşeye, ayaklarımı uzatıp, kitabımı okurken şarabımı yudumlamak için burayı seçiyorum. Kediler oldukça sempatik 🙂

 

 

 

Odaların keşfini bitirince aşağıdaki kokteylde yerimi alıyorum, kanepeler, meyveler ve atıştırmalıklar karşılıyor beni. Sunumlar özenli, lezzetler orta karar.

 

Gecenin konuğu Suat Ateşdağlı sahneye çıkmadan kokteyleri tadıp, müziğe hazırlıyorum kendimi.

Tüm davet boyunca ilgili ve güleryüzlü personelden memnun, kokteylimi yudumluyor, yeni insanlarla tanışıp, sohbet ediyorum.

 

Etkinlik Cuma akşamı gerçekleştiğinden, tüm haftanın yorgunluğunu atmaya çalışsam da yüzümden anlaşılacağı üzere oldukça yorulmuş ve eğlenmiş olarak pozumuzu veriyor başka mekana geçmek üzere otelden ayrılıyorum.

İletişim:

Adres : Taksim Inonu Mah Yedikuyular Caddesi Kuzu Kulagi Sokak no 20 Sisli

Yorum bırakın