Toro Steak House Koşuyolu

İftar sofraları..

 Toro Steak House deyince akla hemen Çengelköy şubesi gelir, o güzelim manzaraya karşı yenilen lezzetli yemeklere doyum olmaz. Ama bu sefer yeni diyebileceğimiz 1 senelik şubesi Koşuyolu’nda iftar tadımında yerimi aldım. Koşuyolu caddesi üzerinde yer alan mekana ulaşım oldukça kolay, vale hizmeti olduğu için park sıkıntısı yok.

İftar menüsüyle başlıyorum.

 Çorba, salata, iftariyelik tabağı, karışık toro et tabağı (lokum,pirzola,şaşlık,köfte) yanında haşlanmış sebze,  patates kızartması ve tabii ki tatlıyı kapsayan bir menü karşılıyor bizi. Bir içecek dahil fiyat 65 tl.

Çorba özellikle hafif acı ve yoğun olmasıyla iştah açıcı.

Benim favorim: Salata ve lokum oldu,salatanın sosu ve malzemesi  kadar bol ki diğer yemeklere geçmek istemedim 🙂

İftariyelik tabağı üç kişilik hazırlandı.

Özel olarak yapılan için mozzarella dolgulu sucuklar güzel harmanlanmış ve damakta iyi bir tat bırakıyor.

 Movenpick  muzlu dondurmasının, çikolata ve yaz helvasıyla buluşmasıyla menüyü sonlandırmaya başlıyoruz.

 İmam Çağdaş baklavasını sonunda burada denemiş bulundum ama bir Hatay’dan gelen baklavanın lezzetini bulamadım sanırım onun gibisini İstanbul’da bulmam pek mümkün olmayacak.

İletişim;

TORO ÇENGELKÖY ŞUBESİ
Kuleli Caddesi No:45 / 1 Rıhtım Kat Çengelköy – İSTANBUL
Tel / +90 216.422 57 03     Faks / +90 216.422 63 54
info@torosteak.com

TORO KOŞUYOLU ŞUBESİ
Koşuyolu Caddesi, No:41 Koşuyolu – İSTANBUL
Tel / +90 216 340 86 76     info@torosteak.com

Yorum bırakın