Nar Lokanta

2015 biterken yazılacak mekanlar bitmek bilmiyor, bitmesin de zaten 🙂

Geçtiğimiz hafta Nar Lokanta’da Ilgaz ve Küre Lezzetlerini tatma fırsatım oldu. Nar Lokantası, mutfak kültürlerini yakından tanımamıza imkan sağlayan nadir adreslerden. Lafı çok uzatmadan başlıyorum. Yeri bilediğimden biraz erken gitmiş bulundum, kokteyl sırasında etrafı inceleme fırsatı buldum, Nar Gourmet ürünlerinin satışı da yapılyor burada. Yan tarafta ustalar rengarenk şekerleri kesiyor.

 

Armaggan İş Merkezi gidilip, görülmesi gereken bir yer adeta, sanat eserleri, lezzetler, tasarım iç içe geçmiş burada.

Burada yolun yrgunluğunu atıp, yemek öncesi ufak atıştırmalıklarla yeşilin çekimine kapılıyorum.Yemek öncesinde katıldığımız seminerde birçok bilgiye sahip olduk, ardından bu tatları tattık.

 

 

 İş merkezi ve galeri hizmeti veren mekanın teras katında yer alıyor restaurant kısmı.

 Yeni yıl için hazırlıklar burada da başlamış 🙂

 

Alışık olduğum tarhanalardan daha keskin bir tada sahip olan Kiren Tarhanasını ben çok beğendim.

 Elma ekşili ısırgan salatası ise tam damak zevkime hitap eden.

 

İlk defa burada tattığım mercimekli kulaklı makarna tam bir mantı kvamında, evde deneyeceğim bakalım 🙂

 

Fırınlanmış kuzu ve siyez bulguru ve üryani eriği sosundan oluşan bu tabak farklılık arayanlara hitap ediyor.

 

Umurbey Cabernet Sauvignon şarabına en yakışan ve #benimfavorim dediğim ise;

 

Tadıyla yaşattığı haz kadar, sunumuyla da beğenimi kazanan Kastamonu pastırmalı Küre fasulyesi, şaka değil gerçekten kırmızı şarabıma epey yakıştı.

 

Elma pekmezli muhallebi ve şekersiz türk kahvesi ile bu yöreye özgü lezzet keşfimi, keyifle tamamlıyorum.

ARMAGGAN Nuruosmaniye Mağazası, Kat 5 Nuruosmaniye Cad. No: 41 Nuruosmaniye / İstanbul

Tel:+90 212 522 28 00

Fax:+90 212 522 23 80

Email:lokanta@nargourmet.com

Açılış – Kapanış Saatleri:
Pazar hariç tüm günler 08:30 – 23.00
saatleri arasında hizmet verilmektedir.

Yorum bırakın