Huzur Cenneti Selimiye

Bozcaada seyahatimizin bir sonraki haftasında ise rotayı Selimiye’ye çevirdik…Amacımız Bodrum’da arkadaşın düğününe gitmekti bahaneyle 2 günde Selimiye kaçamağı da yaptık 🙂

Araba kiralayarak Marmaris’e de uğrayıp geç saatlerde story ve paylaşımlarımdan görüp çok sorduğunuz Gala Selimiye’ye vardık. Yol yorgunu hemen uyku moduna geçtik, erken kalkıp günü kaçırmamalıydık.

Gala Selimiye yeni açılan pırıl pırıl huzurlu bir aile işletmesi büyük emeklerle sıfırdan yapılmış. Sağ olsunlar bizi iki gün misafir ettiler, kahvaltısında her şey doğal olması da artısı.

IMG_7182IMG_7192Tüm odalardan denizi görmek mümkün, kuş sesleriyle uyanıp sessizliğin tadını çıkarmak için balkona çıkmak bile yeterli. Özel havuzda vakit geçirebilirsiniz ya da 5 dakika aşağıya yürüyüp denize girebilirsiniz.  Biz biraz havuz biraz deniz keyfi yaptık.

Kahvaltıda sınır yok bittikçe yenileri ekleniyor, kahvaltının ardından kahve ve tatlı için çarşıya doğru yürümeye başladık 🙂 Selimiye merkez ufacık 10 dakikada gezmek mümkün, gitmeden Paprika’yı listemize almıştım burada tatlı yenecekti! Seçmesi cidden zordu, çeşit çeşit iştah açıcı günlük hazırlanan tatlı dolabının önünde epey vakit geçirdik 🙂

Çarşıda mekanların hepsi yanyana Eylül sonu buralar oldukça sakin bizim gibi tatil anlayışınız sakinlikse kesinlikle Eylül’de gelmenizi tavsiye edeceğiz.Kahvelerde içildiğine göre denize gitme vaktiiiii. İstikamet Delice ( Selimiye’den döndüğümüzden beri Delice bir sevda bu diye şarkı dilimden düşmez oldu) şezlonga kurulduk buz gibi biralarımızı söyledik biraz güneşlendik, denize girdik merdivenle inebilirsiniz fakat direk derin baştan söylemiş olayım boy veremedim 🙂 1.70 boyum ona göre yani.

Neyse ki su tertemiz açıl açılabildiğin kadar teknelere çarpma yeter, genelde bu bölgeyi teknesi olan insanlar tercih ediyormuş limandaki işletmelerden de teknelerine yemek hizmeti alıyorlar miss.

Deniz keyfinin ardından yine otelimizin yolunu tutmak üzereyken, akşam için listemizden mekan seçecektik rakı-meze yapılacaktı çok net! Sohbet ederken Delice’nin mezelerinin güzel olduğunu öğrendik, ekibin enerjisi de güzeldi akşam için rezervasyonumuz yaptık, biraları da ikram ettiler hazırlanmak ve bir iki saat sonra görüşmek üzere otele çıktık.

Kahveyle balkon keyfi de yapılmalıydı, odalarda çay, su, kahve bulunuyor… Akşam için hazır ve nazır yine Delice’ye kurulduk ciddi kurulduk çünkü 8 de oturduğumuz masadan bara terfi ederek gece 3 gibi kalktık bunun sebebi tamamen çılgın ve samimi Delice ekibi! Sanki her yaz geliyormuşuz gibi bizleri aralarına aldılar, bardaklar doldu boşaldı, sohbet aktı, müzik yükseldi ve akşamın keyfi hiç bozulmadı. Ertesi gün düğüne bile davet edildik fakat Bodrum’a geçeceğimiz için başka düğüne diye söz verdik.

Burada düğünler 3 gün 3 gece sürüyormuş, rakılar viskiler su gibi akıyor, yemekleri her ev halkı yapıp düğün meydanında sofrayı kuruyormuş boydan boya masalar, davullar zurnalar. Sabah otelden çıkmadan hazırlıklarına şahit olduk, önce teknelerle açılıp vur patlasın çal oynasınla başlıyorlar limandan tekneye atlayıp aralarına katılmamak için zor durduk ama malum yolumuz vardı..

Tadı damağımızda, sakinliği ruhumuzda yeni insanlar tanımanın mutluluğu ile vedalaştık Selimiye ile yine görüşmek üzere…

*Paprika’da hangi tatlıyı seçerseniz seçin diğerinde aklınız kalacak

*Normal ekmek tüketilmiyor, bazlama bağımlılık yapıyor.

*Delice’de ilginç gurme mezeler var, kokteyl sevenler de pek mutlu olacaktır. Canlı performans akşamlarında tanıdık simalar sahne alıyor kaçırmayın

*Gala Selimiye yeni fakat misafir çok, erken rezervasyon yapmanızı öneririz.

*En eski işletmelerden olan Sardunya’ya vakit kalmadığı için gidemedik 😦 beğenmeyeni yok denenmeli.

Sevgiler,

Yeni rotalarda buluşmak üzere…