Ouzo Restaurant’ta Brunch

Brunch Zamanı.

Hazır hafta sonu gelmişken, hemen bir brunch deneyimimi paylaşayım:)

Fenerbahçe Wyndham Otel’in teras katında hizmet veren Ouzo Roof artık brunch hizmeti vermeye de başladı. Daha önce Yunan gecesinin detaylarını zaten sizlerle buradan paylaşmıştım.

Konum olarak iç açıcı bir yer olması tercih sebebi, insan keyif yaparken basık yerleri tercih etmiyor haliyle..

 Ekmekleri dahi kendileri yapıyorlar, burada hazır bir şey yok. Öncelikle brunch ve kahvaltı arasındaki farkı algılamak gerekiyor. Brunch fiyatlar yüksek gözüküyor ama içeriğine bakınca aslında hiçte öyle olmadığını anlıyorsunuz.

 Canınız neyli gözleme istemişti ?

Peynir ve süt ürünlerine düşkünümdür, özellikle peynir çeşitliliğini ve tatlarını çok beğendiğimi söylemeliyim.

Zeytinyağlılardan ve mezelerden tatmak isterseniz bu bölüm tam sizlik 🙂

Yok canım ben taze kesilmiş bir makarna istiyorum ama sosunu göreyim öyle karar vereyim diyorsan da burada dur ! 🙂 Ben favorim elbette pesto sos 🙂

Bu kadar şeyi yedikten sonra finale doğru meyve ve tatlılara geçebiliriz, acelemiz yok yavaş yavaş tadalım bunları çünkü saat 15:00’te bitiyor brunch..

Tatlılara gelene kadar her şeyden memnun kaldığım bir gerçek, tatlılar görüntüleriyle aynı memnuniyeti alacağımı düşündürtse de öyle olmadı malesef, elbette bu konuda bildirimde bulunduk bir daha gittiğimde farklılık olacak mı göreceğiz..

Tam da aşure döneminde gitmiş bulundum, sunumları çok hoş değil mi?

Cheesecake inanılmaz tazeydi daha çatalı değdirdiğim anda dağılıyor, damağımda akıp gidiyordu.Görüntüsünün hakkını verenlerden kendileri 🙂

 Bu brunch’ın bedeli 95 tl.

Çocuklara özel bölüm yapılmış, aileler için ideal ve çocuklarında kendi alanlarında sıkılmadan zaman geçirmesi açısındaan önemli bir detay.

Dediğim gibi brunch ayrı bir konu, her yerde olmuyor olsa bile hakkını verenler sayılıdır. Kar yağan bir gün terasta o güzel manzaraya karşı brunch yapmanın keyfini yaşamak için şimdiden sabırsızlanıyorum.

Yorum bırakın