Mövenpick Hotel’de Kahvaltı

Çocukluğumdan beri Otellere karşı hep bir sempatim var, düzeni, sistemi evimdeymişim hissini veriyor bana. Mövenpick Otel’in içinde yer alan Azzur restaurant’ta sabah 06:00- 10:00 arası kahvaltı hizmeti veriliyor. Otel içi sessizliği, sakinliği burada da hakim.

 Her şeyden fazlasıyla var burada, reçellerin cam yerine külaha koyulma fikrini pek orjinal buldum 🙂

 Özellikle tatlı,, hamurişi bölümü #benimfavorim oldu.

 Taze sıkılmış portakal suyu ile güne başlamanın keyfini bir ayrı seviyorum. Aynı zamanda akşam yemeği hizmeti veren restaurant kısmında hem otel misafirleri hem de dışarıdan gelen misafirler bulunuyor.

Taze çekilmiş bir kahveyle kahvaltıyı noktalıyor ve arkada yer alan şaraplara gö atmaya gidiyorum..

Akşam yemeğinin methini epey duydum, sıra onu deneyipleyip sizlere aktarmakta..

İletişim:

TELEFON

0212 3192929

Levent ›

Mövenpick Hotel İstanbul, Zemin Kat, Levent Mahallesi, Büyükdere Caddesi, No 4, Beşiktaş, İstanbul

Yorum bırakın