Minoa Books and Coffee

Bir kahveciden, kitapçıdan çok daha fazlası.. Menüde her şeyi bulmak mümkün o nedenle kitabınıza ne eşlik etsin isterseniz bulmanız mümkün. Tadım ardından gittiğim için kahve ve tatlı seçmiş bulundum. Çilek aşığı biri olarak tart hemen dikkatimi çekti yanına da latte söyledim. Kitabı seçmek için dakikalarca rafları karıştırdım, merdivenlerinde soluklandım ve sonunda cici bir köşesine kuruldum. Fiyatlar orta halli..

Sunum yapılan tabaklar, bardaklar o kadar cici ki  fotoğraf çekmelere doyamadım.. Mekanda o kadar çok detay buluyorsunuz ki eliniz sürekli deklanşöre gidiyor.

 

İçerinin sessizliği, ferahlığı tüm günü burada geçirme arzusu sunacak size, gitmek istemeyecek isteseniz bile gözünüz arkada kalacak işte öylesine bir yer Minoa..

 

 Nice örneklerine rastlamak dileğiyle, havalar güzelleştiğinde bahçede güzel bir yer bulup şarap yudumlanmalı..

 

İletişim;

Akaretler ›

Vişnezade

No 52/A, Beşiktaş, İstanbul

Yorum bırakın