Swissotel The Bosphorus Istanbul

 Gün batımında İstanbul’u seyre dalmak gibisi yok, Swiss Otel lokasyon bakımından bu keyfi bizlere sunuyor. Restaurant bölümünün ferahlığı ve dekorasyonu adeta ruhumu dinlendiriyor.

Yemekler ise uzaktan göz kırpıyor, hemen yanaşıyorum yanlarına..

 Açık büfe iyi hoşta, seç seçebilirsen görünce canımız çekse de bir yere kadar yiyebiliyoruz tabii. O yüzden çoğunun tadına bakabilmek için azar azar alıyorum.

 

 Zeytinyağlılara yönelmekle iyi ettim, az daha geç kalsam biteceklerdi 🙂

 

 Mini mini içli köftelere doymak ne mümkün…

 Fındık lahmacun epey talep görmüş, yine sonuna yetiştim. Ana yemek için masamıza geçtik fakat o da ne yemekten fotoğaflamayı unuttuk !

 Otel restaurantlarını sevmemin en önemli sebebi istediği her şeye ulaşabilmem, tüm Dünya mutfakları lezzetlerini deneyimleyebilmem ve bir de açık mutfak durumu, titizlikle yapılan işi izlemekte ayrı bir keyif doğrusu.

 

Yemek sonrası tatlı ve kahve keyfimizden önce meyve barına yöneldik..

 Ardından;

Sunumuyla dikkatimi çeken dondurmayla kaynaştık, istediğiniz meyveleri koydurup tadını başka boyutlara taşımak size kalmış..

Şaraba düşkün biri olarak son kareyi oradan paylaşıyorum.

( Görüntü kalitesi, ışık dengesi sebebiyle düşük, yazmayı unuttuğum mekanlar arasından çıktı burası da, ah o unutularlarda nereler var nereler söz hepsini sizlerle paylaşacağım. Ve yeniden gidip, güncel olarakta aktaracağım.)

İletişim;

Adres: Bayıldım Cd. No:2, 34357 Maçka / Beşiktaş/İstanbul

Telefon:(0212) 326 1100

Yorum bırakın