Şaşırtan Lezzetlerin Adresi Tribeca

 

Tribeca’yı keşfetme fırsatını sonunda buldum ama üzerinden uzun zaman geçmesine rağmen oturup bir yazıp sizlerle paylaşamadım, malum Yaza Merhaba Partileri hız kesmeden devam ederken yazmaya vakit pek kalmıyor. Bu iş için ciddi zaman ve emek gerekiyor öyle her fotoğraf çeken bu işi yapamaz öyle olsa zaten nitelikli bloggerların farkı ortaya çıkmaz diye düşünüyorum. Sürekli sorular gelip duruyor bu konulara dair mekanlar biter bitmez bir “Blogger Kimdir, Ne Yapar”yazısı gelecek,şimdi gelelim mekanımza…

Bahçe kısmında yerimiz ayrılmıştı gittiğimde mekanın işletme sahipleri ve birkaç blogger arkadaş ile başladık keyifli tadımımıza..

Bagel inanılmaz doyurucu bir tane yemek yeterli 🙂

Mevsime uygun salata portakal ile daha lezzetlenerek miğdemizde yerini alıyor.

Snitzel ve pizza sevdamı tekrar etmeme gerek yok,Fulya Mayk’tan sonra yediğim snitzeli h sonra buradakini beğendim.

Bu köfteler bir harika demeden edemeyeceğim,yanında gelen patates ve salatayla doymamak mümkün değil.

Araya bir salatada balık cephesinden geliyor 🙂

İşte bunu daha önce hiçbir yerde yememiş olabilirsiniz burada ilk defa denediğim ve çok beğendiğim,Dana Tandır Burger mekanın tatlılarından sonra ikinci Benim Favorilerimden oldu,malzemesi bol ekmeği enfes içinde eriyen peynirle muhteşem bir sonuç ortaya çıkıyor.

Etlerin kalınlığı,pişme oranı ve bıçağı değdirdiğim an kesilmesi ile memnuniyetim artmaya devam ediyor…

Mini burgerler ise tek kişi için fazla gelebilir iki kişi bölüşmek en mantıklısı.

İşte tatlılar gelir gelmez aceleyle çekilen fotoğraf üstte yerini aldı,etrafa çok odaklanamadan direk çekince kablolar biraz görüntü kirliliğine sebep oldu bu seferlik 🙂 Ve tüm tatlıları benim favorim oldu hiç ayrım yapamayacağım,hepsini rahatlıkla tavsiye ediyorum.Yaz günlerinde böylesine hafif ve insanı başka boyutlara taşıyan tatlılar için bir Tribeca şubesine uğramalısınız.

İletişim ;

Nişantaşı ›

Teşvikiye Mahallesi, Şakayık Sokak, No 69/B, Şişli, İstanbul

Yorum bırakın